Quality time!

I går hade jag en sjukt skön kväll. Tog ett långt bad.
La en inpackning och hade lite hemma-spa.
Innan det hade jag bäddat rent sängen.
Efter badet smorde jag in mig i Victoria secret bodylotion.
La mig i sängen, tände lite ljus för mina nära och kära.
Sedan läste jag en bok.
Jag försöker lära mig att tolka män hahahaha..
Väldigt intressant.
Vissa stunder skrattar jag högt.
Jag känner igen mig själv i situationer.

Läs ett stycke.


Intressant? Me like..

Jag kom precis hem. Var på stan en stund.
Hjälpte en kompis med ett arbete.
Sen köpte jag en present till en vän som ska ha party på lördag.
En fika på wayne´s hann vi också med..
Och en present till mig själv  ; )


Denna body butter - Rasperry från body shop luktar sjukt gott!
Me like.. i paketet ligger en hemlis som jag inte kan avslöja här
om Alexia läser hihihihi..

God Bless.

S      a     r       a       h


Kommentarer
Postat av: A

thihihi.. hon är sjukt nyfiken nu. En liten ledtråd maybe? No? lol ;) Pussilago soulie!

2009-12-03 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0