underbar?

Jag har en fru som ingen annan.
Undrar varje dag hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade haft henne här.
Hon betyder allt för mig och är den som står mig närmare än alla andra.
Vi kompleterar varandra bra.
Hon finns alltid här för mig.
Hon är den ända jag litar på till 100 procent.
Hon är nog ett utav de bästa valen jag gjort i mitt liv.
Tänk om hon aldrig hade kommit in på högskolan
då hade vi antagligen inte haft den vänskapen vi har i dag.
Klart vi var kompisar innan, men detta har under dessa år utvecklats
till ett systerskap.
En person jag aldrig kommer vilja vara utan.
Önskar att vi aldrig skiljs åt även om vi kommer att vara på olika platser.
Jag vet att hon kommer vara med mig vart jag än är, även om hon inte är just där.
Gumman jag älskar dig!
Tack för att du finns.
Du är one of a kind, unik, speciell och värd det bästa.
Kan inte fatta att de här åren har gått så snabbt och att vi snart
ska gå åt olika håll. Jag vet dock att vi kommer stå vid varandras sida
till den dagen vi dör. Och det är jag glad för!

Malin - Kiss Kiss Love Love.




God Bless


S       a        r         a       h


Kommentarer
Postat av: Frugan

Naaaaw vad fint. Så sant som det är sagt syster <3 Glömmer aldrig orden: Du & jag i ett skjul, SKITkul!

2009-12-17 @ 18:37:23
URL: http://saltyspecialeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0