what a good day.

Hellu bloggisen c( ;

Mötet med lärare från Mdh idag gick sjukt bra.
Har fått många fina ord
och jag tog åt mig så mycket av det de sa
så att jag nästan började gråta.
Sjukt hur känslig man kan bli ibland.

Håller på och tvättar nu.
Jag älskar att tvätta, det luktar så sjukt gott
och det är så skönt när allt är rent.
I kväll ska jag mysa ner mig i min säng
men rena sängkläder, nyduschad, tända ett ljus för alla nära och kära
och läsa en bok.
Är ledig i morgon - sköööööönt!
Ska till skolan dock och läsa en kompis arbete innan de lämnar in det
och sedan fixa en fin present till Alexia som har fest på lördag.
Kommer bli COCO-CRAZY!
Men jag är ledig i allafall och det är det som räknas right.

Sitter och funderar på tatueringar.
Jag vill boka en tid och göra en tredje.
Jag har en som jag har planerat länge nu.
En svart diamant med en text igenom.
Men vill vänta med den tills jag kommer hem från Afrika
eftersom att den då kan representera min resa dit.
Svarta diamanter är väldigt ovanliga och finns i Södra Afrika.
Alla är unika och ingen är den andra lik.
Jag vill att den ska representera min familj och mina vänner.
De är alla unika och att ha nära och äkta vänner är svårt i dagens samhälle.
Den kommer självklart då att representera min resa där
och mitt intresse för Afrika som alltid har funnits.
Så den får nog vänta.

Nu funderar jag på att skriva ett ordspråk på min andra fot
identisk med den jag redan har.
På min högra fot står det "Our strenght grows out of our weaknesses"
och jag vill ha ett ordspråk på den vänstra som motiverar mig
på samma sätt som detta.
Funderar på att skriva "Never give up - If you do - you will loose"
men har inte bestämt mig riktigt än.
Ska fundera vidare på det.
Har några som jag gillar.
"When words cant speak - music do" - detta gillar jag också.



Denn sitter på vänstra revbenet.
En text som påminner mig om varför jag lever.
Pussmunnarna är avtryck av min familjs läppar.
Mammas, pappas, brors, brors, mormors, morfars och min.



Denna sitter på högra foten.

Här är mina tatueringar. Båda bilderna är tagna precis efteråt
så lite färg är utanför och de har inte riktigt lagt sig. Är sjukt nöjd med båda två!

God bless

S        a        r       a       h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0