Fredag = )

I dag är det fredag. Wohooooo!
Har strosat runt på stan, käkat vitlökssallad,
städat och nu sitter jag med hårfärgen i håret.
Underbar dag!

Snart är det dags för Idol och det är alltid lika mysigt att kolla på.
Hysteriskt program. Vet inte om jag tycker det är så roande på riktigt.
Men man kan ju alltid kolla ändå, för andras skull ; )
Hoppas inte att Eddie åker ut i dag. Vill inte ha en ledsen fruga ju!
Ja, hon är kär i Eddie. Så om du (Eddie - eller hans dubbelgångare) läser detta,
skicka ett mail till mig så ska du få hennes nummer hahahaha..
Jag vill ha bröllop nu!



Exakt såhär KÄR är hon i Eddie.


I morgon är det SARO-träff. Sjukt roligt. Först blir det lite möte och
middag på Nybron. Sen blir det SPÅRA 100 %.
Tack och Adjö!

Love is right infront of you.

God bless!

S       a       r        a      h


Kommentarer
Postat av: Fru

Tack tack haha skönt med kontaktannons :P maffi påverkan hahaha

2009-11-06 @ 19:13:44
URL: http://saltyspecialeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0