Fredagsmys.

Har tagit ett långt bad nu.
Vad skulle jag göra utan mitt älskade badkar?
Det är där jag kommer underfund med mina konstigaste funderingar.
Det är där jag inser fakta.
Det är där jag knäcker koder och reflekterar.
Det är sjukt avkopplande.
Skrubb, peeling, överflöd med schampoo och balsam, ibland en inpackning.
Jag älskar allt som luktar gott.
I natt hade jag till och med sprutat parfym i sömnen.
Besatt? Ja, kanske.
Ibland tänker jag att jag borde sluta röka för att det luktar så sjukt jävla vidrigt.
Men jag har inte insett, riktigt än, att det är värt att sluta för att slippa stinka.

Tänk om jag hade detta badkar hemma.
Då vet jag i allafall vart jag hade spenderat min tid.
Här hade jag legat och funderat över alla livets svåra gåtor.

Nu är det snart dags att betala Afrikaresan.
Jag har lite småpanik hahaha.
Men det löser sig - jag ska jobba häcken av mig in i det sista.
Kan inte fatta att min dröm snart kommer att gå i uppfyllelse.
Helt Coco-crazy ju!
Jag önskar att det inte var så lång tid kvar tills dess bara.
Men Men.

Nopp nu ska jag fixa ordning mig.
Sen blir det fredagsmys på bio.
Ska se "Luftslottet som spängdes".
Älskar dessa filmer.

Eid Mubarak alla som firar i dag!

God Bless

S       a        r        a         h


Kommentarer
Postat av: Chiman

Vilket vackert badkar! Här kan man drömma sig bort...

2009-11-30 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0