Lovely day!

I går fick vi resultatet på vår sista tenta i svenska.
Jag klarade den och är sjukt glad över det.
Visst, jag hade inte dött av att få göra en omtenta under hela min utbildning
- men det hade varit riktigt jobbigt att tillbringa jul och nyår med litteratur.
Nu är det bara några PM kvar innan jul
sen börjar vi på vår uppsats.
Känns sjukt att jag snart är klar.
Jag minns första dagen på högskolan som om det var i går.
Jag trodde aldrig att jag skulle klara det.
Nu står jag här 4 år senare och har klarat precis allt.
Jag har till och med VG i många kurser.
Underskatta aldrig dig själv - Word!

I går var jag lyckligast i världen.
Jag svävade på rosa moln.
Jag klarade tentan jag drömt mardrömmar över.
Jag hade ett sjukt bra möte med min handledare
där vi hade en diskussion om mig som lärare.
Riktigt  intressant att höra vad andra har för tankar om en.
När jag kom hem kom frugan med presenter
från Alexia, Selam och Marta och jag blev hur lycklig som helst.
Ni är för underbara flickor!
Victoria Secret baby!!!



Vissa dagar vill man bara stanna upp i tiden och bara vara.
Jag älskar sådana dagar och de ger mig motivation att fortsätta kämpa.
Varje dag är en kamp och jag älskar att känna att saker utmanar mig.

"Never give up - If u do - u will loose"


God bless.

S        a        r        a       h


Kommentarer
Postat av: Anonym

You so deserve it!

2009-11-26 @ 14:39:57
Postat av: a

hejsan!

kolla gärna in min blogg! :)<3

lämmna kanske ett medelande? <3

2009-11-26 @ 15:12:06
URL: http://andara.blogg.se/
Postat av: ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Grattis till att du klarade tentan!

2009-11-26 @ 15:41:57
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0