Daddy´s day

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det pappas födelsedag
hurra - hura - hura.
Önskar att jag kunde vara hemma och fira honom,
men nej då, i stället är jag på god väg till skolan.
Ska plugga hela dagen. Boring!

Min pappa är världens bästa pappa!
Jag älskar honom över allt annat.
Han är allt en pappa ska vara och lite till.
Han är en hårt arbetande man och min förebild.
Jag skrattar många gånger åt honom
för att han kan vara lite "old school".
Han är ju trotts allt 60 + nu.
Men ett sms borde han väll klara av?
Och att lägga in sina jobbtider i ett system på internet?
Han borde väll tycka att det finns någon kille här ute som duger för mig
förutom Mr A?
Han borde väll tycka att det är roligt att jag vill ut och resa och se världen.
hahaha.. men nej..
Han vägrar.
Det är pappa de.

Saknar min familj -

nu kör vi.. Tema-Rema är vad som står på schemat i dag.

"Det var en gång en kung (vilken jävla kung?).
Han hade två söner(Vilka jävla söner?). De ville se världen (vilken jävla värld?)".

Kul va? hahahahaha!


S      a      r      a      h



Kommentarer
Postat av: Chiman

Pappor är väl underbara, oftast haha puss

2009-10-25 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0