?

När jag står framför dig, ser du mig då?
När jag lägger min hand på din nacke
och smeker ditt hår, känner du mig då?
När mörkret faller över oss
och tomheten vilar, förstår du mig då?
När jag försöker och hoppas, tror du mig då?
När jag säger och menar, hör du mig då?
När jag gråter och min själ brinner, tröstar du mig då?

När vi ser världen och är lyckliga, är vi lyckliga tillsammans då?
När vi skrattar och ler, har vi roligt tillsammans då?
När vi tar lärdom av varandra, lär vi oss tillsammans då?
När vi älskar och gråter, är det du och jag då?

När du står framför mig, ser jag dig då?
När du lägger din hand på min nacke
och smeker mitt hår, känner jag dig då?
När mörkret faller över oss
och tomheten vilar, förstår jag dig då?
När du försöker och hoppas, tror jag på dig då?
När du säger och menar, hör jag dig då?
När du gråter och din själ brinner, tröstar jag dig då?


Many questions - No answer..





S     a      r       a       h


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love it!



- Selam

2009-11-04 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0