mami´s day..

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det mami´s födelsedag
- hurra, hurra, hurra...
Känns lite konstigt att mina föräldrar fyller dagarna efter varandra.
Det skiljer 12 år mellan dem och det är nog också lite av förklaringen
till varför de i dag inte lever tillsammans.
De valde att gå åt varsitt håll för många år sedan.
Skiljsmässan var jobbig.
Men i dag kan jag förstå varför de gjorde som de gjorde.
De är än i dag bra vänner och ses ofta.
Det är det viktigaste.
De kämpar lika hårt båda två för att vi fortfarande ska vara en familj.
Detta är jag otroligt lycklig och tacksam för.
Min mamma är en otroligt lojal och rättvis kvinna.
Hon kämpar för allt och är väldigt driftig.
Hade det inte varit för att hon är den personen hon är och pappa den personen han är
- så hade det troligtvis inte känts som om våran familj hade en gemenskap.
Min mamma är min stora förebild här i livet.
Hon gillar utmaningar, äventyr och har alltid 100 bollar i luften.
Och framför allt en kvinna som kan, vill och ska.
Hon är förstående och hon finns alltid här för oss.
Därför - Och för mycket annat - Älskar jag dig mamma!

You´re my queen. Queen of the world.




S    a     r     a     h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0