Pink is the new black.

Eftersom att jag inte har något bättre för mig just nu
kan jag lägga in en bild på mina nya fina rosa sneakers.
"Prinsessiga" och rosa.

Ser ni S:et? So Sarah - style!
Sen står det freedom på sulan.
Ja tack.

Köpte lite underkläder också.
Ett par rosa som jag tänkte skulle matcha skorna i sommar
och ett par gröna. Har inte så mkt underkläder
så tänkte att jag skulle behöva lite nya c( ;
(Nu kommer frugan få damp)
I LOVE I LOVE I LOVE!



Nu kommer la´wifeys med mat från Spicy snart.
Tack? Jaaaaaatack!

S       a      r      a      h


Kommentarer
Postat av: Frugan

Haha nee jag har kommit över dampen :P Allt som gör dig lycklig ska du ha!



Men! när jag vinner 200 000 000 kr så packar vi väskan med underkläder och drar ut på en båttripp =)



Lots of love

2010-04-18 @ 19:17:45
URL: http://saltyspecialeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0