the weekend made me crazy..

Efter att ha suttit framför datorn hela helgen och reflekterat
kring mitt lärarande i en stupid meritportfölj
känner jag mig ungefär såhär:

Vad fan tycker och tänker jag?
Bara 7 sidor kvar nu.
Undra hur jag kommer se ut efter det.

Snart kommer frugorna hem efter en helg i Stockholm.
Hoppas att de har haft lika roligt som mig c( ;
Whatever..

I morgon kommer Papisco A.k.a many names! brööööööööhp!
I miss u! 

Ungefär 60 dagar till kollo.
Ja tack, jag längtar.
Även om det innebär att jag troligtvis efter det 
är arbetslös, lägenhetslös och en förvirrad människa.
Tack Tack Tack, Tack för allt.


Kommentarer
Postat av: Chiman

pusssss på dig!!

2010-04-21 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0