Gyptian - Hold juh spelas högt. Dörrarna...

Gyptian - Hold juh spelas högt. Dörrarna till Catwalk står öppna. Minnena kommer tillbaka och nu inser jag att denna kväll är en kväll jag sent kommer att glömma. Vilken känsla, vilken stämning, vilken dans. Jag älskar att dansa om musiken är rätt.. Tänk om det kunde vara skön musik på klubbarna i Sverige. Tänk om människorna här kunde vara lika öppna och varma.. Tänk om jag här kunde träffa på människor som utan att skämmas berättar om deras familjetragedier med stolthet och kärlek. Du tog dig till fots över havet.. Din berättelse gick rakt in i hjärtat.. Från din familj till ett liv i ensamhet - men ändå så lycklig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Love this blogginlgg :D

2010-08-17 @ 00:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0