Jag har funderat över det här med kommunik...

img_0818 (MMS)

Jag har funderat över det här med kommunikation. Man brukar säga att bara man pratar med varandra så suddas alla oklarheter ut. Nej, så är det inte. Vissa människor kommer man aldrig förstå. Vissa människor pratar ett språk jag inte tycks förstå.. Hela tiden blir det missuppfattningar och det är bra konstigt, egentligen.. Om vi båda pratar samma språk, svenska, rent praktiskt, hur är det då möjligt? Kan det vara så att bakom varje ord finns en handling, och när handlingen inte stämmer överens med ordet blir jag förvirrad? Jag vet inte.. Jag vill inte veta heller.. Idag är det fredag, halleluljaaa! Det blir en helg i Etuna! Men med trevligt sällskap är det aldrig fel..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilden!!

2010-12-17 @ 08:20:29
Postat av: Chiman

it was me som skrev ovan ;)

2010-12-17 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0