Nu är det dags att åka hem till Örebro för...

img_6807 (MMS)

Nu är det dags att åka hem till Örebro för att umgås med släkt och vänner.. Även om jag trivs i Eskilstuna och har mitt hem här kommer alltid Örebro att vara hemma för mig.. I kväll blir det uppesittarkväll med vännerna och i morgon åker vi alla hem till mamma för att fira jul. Jag kan slå vad om att jag kommer gå upp 2 kilo under jul.. INGEN har så mumsigt julbord som vi :) hahaha! Jag har inte önskat mig någonting i julklapp, konstigt .. Kan vara för att jag har börjat jobba och kan köpa det jag vill ha iallafall.. I år blir det istället jag som står för julklapparna (vuxenpoäng).. Jag fick i ofs halva bilen av min far, det kan ju alltid ses som en för tidig julklapp. Tack som fan.. Nu slipper jag åka med SJ, som jag hatar mest av allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0