The Queen is back c( : blev ingen vinst fö...

img_6807 (MMS)

The Queen is back c( : blev ingen vinst för oss igår, tråkigt.. Men trevligt var det! Somnade hemma igår, även om jag blev väckt flera gånger av fyllosamtal. Förlåt, men guuuud vad jag hatar fulla människor när jag soooover! Stop it! Jag har verkligen inte tid att diskutera livet 2-3 en fredag/lördagnatt. Antingen sover jag då eller så är jag själv ute och shakar mitt ass. Eller så myser jag med någon fin :) nu håller jag på och tvättar och städar.. Tog en paus för att dricka mitt efterlängtade kaffe :) its awsome..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du sa att mitt samtal var lite roligt!

2010-12-19 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0