Okej! Jag har lite konstiga saker för mig...

Okej! Jag har lite konstiga saker för mig ibland och nu har jag kommit på ännu en sak jag hålls med utan att egentligen veta varför. Jag byter sängkläder var och varannan dag?!?! Idag när jag började plocka lite här hemma så går jag fram till sängen och börjar sätta på nya sängkläder utan att ens reflektera över vad jag håller på med. När jag är klar inser jag att jag bytte sängkläder i söndags, i går (och då sov jag inte ens hemma) och idag igen.. Vafaaan! Jag hade ju inte ens sniffat på de?!?! Inte konstigt att jag har 20 kilo tvätt 4 ggr i veckan fast att jag bara gått till jobbet och varit hemma. Klart jag är ute på äventyr ibland men inte sådana äventyr som fyller en hel tvättkorg! Nää nu är det dags att sluta snurra och virra! Från och med imorgon checkar jag in på rehab för min förvirrade själ. Nu får det vara slut på det här (och många andra konstiga saker jag håller på med också för den delen). Kl 00.00 startar jag ett nytt kapitel i mitt liv.. Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah. du är för rolig du. Det räcker med att vara förvirrad, Har du påbörjat med ett nytt kapitel ? Hur fungerar det ? /PE ;) haha

2010-10-24 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0