dreams come true..

Jag kan inte fatta att min mardröm blev en dröm.
What If?
Tänk om jag inte drömt att Joe skulle komma i natt.
Hade han kommit då?
Jag kommer fortfarande ihåg dagen i detalj
då jag hörde hans röst till "I wanna know"  för första gången.
Det var kärlek för örat vid första tonen.
Kan man säga att hans musik alltid varit motivationen i mitt liv?
Kan man säga att han lärt mig att älska kan vara både svart och vitt?
Varje gång jag känner mig nere slår jag på hans musik
och varje gång hittar jag en ny rad som får mig att se livet från den ljusa sidan.
Han är magisk - hans röst är magisk - hans texter är magiska.
Han träffar mitt hjärta på nytt varje gång jag hör hans röst.
Jag gråter glädjetårar och kan inte fatta att det är sant.
Nu tänker jag tillbaka på år 2007 då jag stod 1 meter i från honom
och njöt av varenda ton han tog på Berns.
Sedan jag var 12 år har han varit den ända artisten jag
verkligen velat se live.
Och nu kommer jag att få se honom ännu en gång.
Can life be more beautiful?

Om jag har Joe-fest hemma just nu?
Hell yeah!

"Things i used to hate about u - now I love"

"Girl im down to take a sip from ur cup
if u drink from a fountain of love.
69 was a very good year
if u know what I mean my dear.
69 was a very good year"

"Sure baby we can be friends
Slow dance, where would that lead
Romance
Back rub
 where would we end
Hot tub
Slow play
Who would you be, if we were more than friends
Let's role
 it don't matter what we do at all
Slow dance
 Quite possibly
Romance
Back rub
We conquered the world
Hot tub
Slow play
Just you and me
baby why Just Be Friends
Just role
it don't matter what we do at all"


"How did it get to be this way
You and I fussin' and fightin' almost everyday
Where the sun used to shine, now it rains
The look in your eyes
only reminds me of the pain between us
Baby, what happend to all the affection
The love and connection we used to share
Brighter days, they seem so far away
Sometimes I just wanna give up"


Idag är jag världens lyckligaste människa.

Kärlek!


S       a       r         a        h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0