Det här är väl typ det som lockar mig mest...

img_2211 (MMS)

Det här är väl typ det som lockar mig mest till USA.. :) Nu är det iallafall klart, bokat och betalt.. Känns jävligt skönt om jag ska vara ärlig! Det blir New York, Miami, Key West och Bahamas.. Med tanke på att vi har bil kommer vi säkert hamna på andra spännande ställen också! Dags att börja en riktig research .. Men en annan dag, nu ska jag sortera mina underkläder.. Struktur i garderoberna är ett måste när man bor i en 1:a.. Att köpa en lägenhet blir mitt nästa projekt när sommaren är slut. Helst vill jag ha en öppen lägenhet med rosa kök. Håll ögonen öppna och ring mig om ni hittar något.. Lägenheten får gärna vara belägen i Göteborg, men den ska ligga i Eskilstuna.. Pöss!


Kommentarer
Postat av: Chiman

längtar!

2011-04-08 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0