Försökte slänga upp en video från konserte...

img_8433 (MMS)

Försökte slänga upp en video från konserten, men det gick sådär tydligen.. På plats var det 98 % flickor som skrek som galningar över Treys existens. Jag ska inte klaga, hade det varit Joe hade jag också skrikit.. Inte för att han skulle porra på det sättet  som Trey gjorde, utan för att jag dör för hans musik.. Trey bjöd på en ordentlig show, med jacka, i t-shirt, i linne, utan linne.. Han pekade på flickor hej vilt och påpekade många gånger "whats better then morning sex?" Han körde på i nästan 2 timmar. Grymt. Gladast blev jag att han körde " I cant stop missing u".. Den låten har jag fina minnen till :) .. Det var ett par år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0