Nu när jag inser att jag är slut som männi...

img_5317 (MMS)

Nu när jag inser att jag är slut som människa känns det helt okej att ha sommarlov i 9 veckor. Jag tror att min kropp behöver det även om mitt hjärta skriker KOLLO KOLLO KOLLO. I går när jag kom hem slängde jag mig i duschen och sedan i soffan. Jag kände mig utmattad och trött. Som tur var avslutade jag kvällen med världens skrattanfall ;) Tack Chiman hahaha.. Skrattar fortfarande när jag tänker på det. I morgon ses vi mitt hjärta Du är fin, finare, finast! Jag är så glad att jag har dig i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Chiman

hahaha! du blev verkligen road! ;) Vilka ord, värmer mig när jag sitter här på mitt kontor.



Jaa vi ses imorn sunshine, jag är tacksam över att du finns i mitt liv! <3

2011-04-06 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0