Oh Lord vad skönt jag sov i natt, it must ...

img_8849 (MMS)

Oh Lord vad skönt jag sov i natt, it must have been Joe ;) Jag känner mig utvilad till max. Idag är det onsdag, vilket betyder 3 dagar kvar till lov. Det känns väl rätt lagom för att vara exakt.. På fredag åker jag hem till La Familia i Örebro och det ska bli helt underbart. Jag ska hänga med familjen, äta god mat, läsa böcker och gå på födelsedagsfest.. Och sist men inte minst SOVA! Jag åker tillbaka till Etuna på måndag och sedan blir det Stockholm  på tisdag eller onsdag. Sen till den stora frågan? Ska jag åka tillbaka till Örebronx för att fira påsk? Eller ska jag vara kvar i Etuna? Det blir nog att åka tillbaka till Örebruu! Ha en bra dag everybody! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0