VEM Vem är i rummet med dig? Ingen får vi ...

VEM Vem är i rummet med dig? Ingen får vi hoppas. Vem fick du senaste sms av? Mr. A Vem tänker du på nu? Demarco och att jag vill gå på konserten. Vem pratade du senast i telefon med? Chiman Vems hus var du senast i? Familjen Österhalls :) Vem önskar du var med dig nu? Will Demps.. Vem är din favoritsläkting? Alla är mina favoriter. VAR Var är din mobiltelefon? I min hand? Var handlar du mest? ICA. Var fick du tag på tröjan du har på dig? Hmm.. Den är inte min .. Var åkte du senast bil? Till Hemköp för att köpa jordgubbar. VAD Vad åt du senast? Korv Vad drack du senast? Kaffe Vad är det för färg på dina byxor? Njaaa.. Det är för varmt. Vad är den närmaste saken som är blå? Ralph Lauren parfym.. Vad har du på fötterna? Hello Kitty-tofflor Vad är din favorit färg? Svart och Rosa Vilken film såg du senast? Ingen aning Vad hör du just nu? Musik.. Demarco HAR DU NÅGONSIN Sovit i någon annans säng? Jupp Hånglat på en bio? Jupp Hånglat i skogen? Hahaha aaa.. Tyckt att din kusin är het? Ja Sovit naken? Va? Jag? Nääää aldrig! Kört över hastighetengränsen? Har hänt, men inte ofta. Målat om ditt rum? Ja! Dansat framför en inspegel? VARJE DAG! Fått hicka? Hahaha Dumpat någon? Ja. Stulit pengar från en kompis? Nej! Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja Varit i slagsmål? Njaaa! Smugit ur ditt hus? Nej! Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja. Hånglat med en främling? Alla är väl främlingar tills man lärt känna de? Älskar eller saknar någon nu? Ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0