Snart slut

Nu börjar semestern lida mot sitt slut. Jag vill inte hem. Bästa livet här. Vi har så himla kul.. Jag och Chim har lätt haft de bästa utekvällarna någonsin haha! Självklart träffade vi på lite Örebrofolk. Vi har shoppat, druckit drinkar, ätit god mat, chillat vid poolen och på stranden. På tisdag är vi i Sverige igen - ångest. Det är bara att spara ihop mer pengar och dra iväg på nästa resa, förhoppningsvis redan till vintern. Jag längtar faktiskt lite till att börja jobba igen. Men bara för att få lite rutin på vardagen. Nu sitter jag på stranden och lyssnar på vågornas bris. I love life och det här ska jag komma i håg när mina mörka hösttankar smyger sig på.. Vi hörs när jag kommer hem bloggen. Jag saknar dig! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0