2010

2010


Nyårsafton 2010 spenderades i Västerås hemma hos Papisco.

Mycket rolig kväll, med de bästa.

Efter den kvällen åkte jag och Alexia vidare mot Sthlm för att möta upp Londonfolks och festa vidare.



Sedan bar det av mot familjen Amin´s stuga, där vi spenderade några dagar framför brasan, åt god mat, spelade spel, pysslade, hotatade en "icke-befintlig" person med kniv på grund av rädsla och massa mys.




Frugan fyllde år - Rocktema (Stora bomber) 



Sedan blev det dags för T.O.K i Västerås med Pap och Brudarna.





Jag och Parsa slet som djur med våran examensuppsats.






Jag fick även se min kära bror fria = )



Vi grillade på Ballen och hade galna utekvällar när värmen började komma fram ; )

parapapappapapappapa pappapap pappapapapappa PA!

Sen var det dags att fira Examen och vårat VG på uppsatsen! Tunga är vi BRORSAN!
Tack till Jenni och Pernilla som även de slet som djur med sin egen uppsats.



Vi var på Gröna Lund



kOLLO 2010



Efter Kollo var det dags för mig att flytta ut från våran 3:a på 100 kvadrat.
Placerade mig i en etta på 40 utan att ens kolla på den.
I panik över att inte ha någonstans att bo skrev jag på kontraktet.
Någonstans att bo hade jag ju, egentligen. Men ville ha mitt eget.



Några dagar senare hade jag även ett jobb.
Vad hände?
Nu blev jag plötsligt läraren jag själv älskade att hata.

Fast jag tror att mina elever gillar mig och jag gillar de ; )



Det var första delen, ett litet utbud på vad som hänt.
Mycket annat hände också, men det behåller jag för mig själv ; )
Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0