Back to wööörk imorgon då! Ska bli kul fak...

img_0896 (MMS)

Back to wööörk imorgon då! Ska bli kul faktiskt.. Jag älskar mitt jobb, kan bero på att jag är färsking, but whatever! Man finner mycket motivation på jobbet och det är det bästa, tillsammans med alla relationer man skapar med olika personer. Jag kunde nog aldrig ha fått ett bättre första jobb. Jag har så många som stöttar mig hela tiden och det är jag otroligt tacksam för.. Ibland känner man sig lite vilsen som ny och då är det toppen att veta att man får råd och stöd av sina arbetskamrater! Nite nite!


Kommentarer
Postat av: Smsm

Favorit orden.. <3

2011-01-12 @ 21:04:53
Postat av: Cybercrime

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-12 @ 11:30:00
URL: http://cybercrime.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0