Mötet mellan 4 ögon, personer som har samm...

img_6807 (MMS)

Mötet mellan 4 ögon, personer som har samma styrka och passion. Han har kommit längre än mig, men jag kände motivationen. Hans energi gav mig kraft att hoppas igen. Min dröm låg på hyllan men idag kände jag att den kom fram. Han sa att jag kunde om jag ville - jag uppskattade det. En främling med blåa, stora ögon, en röst manligare än världens egna Nelson Mandela. Han har gjort allt det jag vill göra och han gjorde det mitt hela sitt hjärta. Det sista han sa innan jag vände bort min blick fylld med tårar var "så länge de är glada att se mig kommer jag att stanna kvar, om du behöver hjälp så vet du mitt namn". Vilken man, han tog mig med storm, så mycket värme, så mycket hopp om någonting så litet - men ändå så stort. Lord thank u for sending him to give me some good motivation.


Kommentarer
Postat av: Anonym

do it!

2011-01-11 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0