Tisdag. Vaknade upp med ett smile. Igår bl...

img_0935 (MMS)

Tisdag. Vaknade upp med ett smile. Igår blev det en skön hemmakväll framför tvn. Hann åka förbi Toyota också då min älskade bil åkt på någon sjukdom. Det fixade de lätt genom en återställning, dock kanske jag måste lämna in den, det får jag veta idag. Tacka Gud att jag inte behöver stå för kostnaderna, sånt trams har jag inte tid med då jag fick en faktura av CSN på 3 lax som jag tydligen måste betala den här månaden.. Tack för det? Ni har inte funderat på att jag behöver en ny vårgarderob? Nej, jag tänkte väl det! Längtar till på Lördag, då blir det B-day party för frugan :) KUL! Wörk wörk wörk! Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0