Vad har du lärt dig från 2010? Att aldrig...

Vad har du lärt dig från 2010? Att aldrig ge upp, svåra tider är bra tider, som även ger dig styrka. Jag ska aldrig mer göra en tatuering som tar över 3 timmar :). Att vara själv är inte farligt, det kan dock bli lite tråkigt ibland. Älska som om morgondagen inte fanns. Jag kan om jag vill och lyckas om jag vågar.. Önskade du dig något detta år som du inte fick? Ja, min resa till Afrika. Men Gud vet, snart kanske jag är där. Har du förändrats något? Man förändras väl hela tiden? Kanske har blivit lite mer seriös, samlat vuxenpoäng och tänker längre än till morgondagen. Har du förlorat någon kompis i år? Änglar tas ständigt från jorden till ett vackrare ställe.. Höll du ditt nyårslöfte? Har aldrig några nyårslöften, löften ska enligt min mening aldrig brytas.. Därmed lovar jag inget jag inte kan hålla. Beskriv din klädstil detta år? Svart? Eller kanske svart? Ja, svart! Hur har ditt humör varit detta år? Vissa dagar har jag varit en tickande bomb, andra har jag haft ett stort smile hela dagen.. Hur har du varit på fester detta år? Livet är en fest, natt som dag, ung som gammal. Vad älskar du med dig själv detta år? Att jag trodde på mig själv när jag behövde det som mest. Vem var den sista som fick spendera dagen med dig 2010? Chim, Sim, Salle, L + kille och Papisco Aka many names.


Kommentarer
Postat av: Salle

Rolig kväll,,,hälsa Pap!

kramar

2011-01-01 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0