Var precis och hämtade ut mitt paket från ...

img_0907 (MMS)

Var precis och hämtade ut mitt paket från Victoria's Secret. Lager var det va? Nu kan jag överkonsumera! Nya kompisar till de gamla, man kan aldrig ha för många :) Idag är jag sjukt lycklig Det är coolt hur vi människor påverkas av vad andra tycker om en.. Även om jag vet vad jag gör och jag vet att jag gör mitt bästa så är det en kick att få höra att andra faktiskt uppskattar en och tycker att man är grym. Mjäkig som jag är fick jag såklart tårar i ögonen av så fina ord.. Jag borde söka en kurs i "gråt-inte-för-allt-din-tönt", men vafan jag är jag och jag tänker låta mig själv gråta när det händer.. Soooo looong! Mys? Sa någon mys? Okej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Var beställer du dina dofter ifrån? För dem fraktar väl inte deras "beauty" produkter till Sverige, alltså från själva hemsidan. ??

2011-01-12 @ 22:28:21
Postat av: Anonym

Det har du nog ärvt efter mig, gråter också gärna som du vet. Men som tur är oftast glädjetårar! Kramar till dig min underbara dotter

2011-01-15 @ 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0