USA

Klockan är halv 7 här och vi ska dra ut på stan, strosa runt och käka middag. Dagarna i New York var helt fantastiska. Vilken stad. Dit måste jag tillbaka, men då för minst 10 dagar. Miami är sjukt fint. Mycket lyx, fina bilar, dyra klubbar och sist men inte billigast, sjukt dyra drinkar.. Vi lever livet och har det bra.. På måndag åker vi till Bahamas och stannar där i 4 dagar. Hotellet där är bokat, det vi ännu inte vet är hur vi ska ta oss dit. Antingen båt eller flyg. Flygen är tydligen mini, men tar ca 30 minuter. Synd för mig som är flygrädd att det alternativet känns mest lockande.. Nu ska jag röra mig från hotellets lobby. Ville bara uppdatera här lite eftersom det här är min dagbok och jag kände för att skriva av mig lite. Big love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0