24, 27, 35 eller 40 och du har fortfarande...

img_4880 (MMS)

24, 27, 35 eller 40 och du har fortfarande inte träffat Mr Right? Oh no! Vart man än är träffar man människor som är stressade att träffa någon att dela sitt liv med. Jag har funderat på det här ett tag nu. Vill jag ha någon i mitt liv bara för att ha det? Nej! Jag vill ha någon i mitt liv den dagen en person är redo att dela lycka och liv tillsammans med mig, tills dess är jag öppen för att leva mitt eget liv. Jag är hellre på upptäcktsfärd ensam än delar resan med någon som inte är intresserad.. Den dagen jag träffar någon som älskar att resa och vill upptäcka världen tillsammans med mig kanske jag är redo. Det finns vissa egenskaper som jag uppskattar, andra jag inte uppskattar. Jag har svårt att bara vara. Därför är det viktigt att jag blir utmanad, både fysiskt och psykiskt. Jag är en sökande själ och när det kommer till rutiner och vardag exploderar jag av tristess. Det är sån jag är. Det är nog en av mina dåliga egenskaper.. Jag är krävande samtidigt som jag värdesätter givande och tagande. Just nu tror jag inte på kärlek över huvud taget och det krävs nog ett mirakel för att jag ska göra det. Miraklet skulle vara en person som värdesätter upplevelser, resor, som är ärlig och spontan. Någon som kan ta en drink på en tisdag och shoppa på en söndag. Någon som kan se mig djupt i ögonen och förmedla känslor utan att säga någonting. Någon som är redo att dela framtiden och bygga upp en kärlek på rosa moln. Tills dess.. Söker jag meningen med livet by my self. Sluta stressa. Att vara med någon bara för att inte vara ensam gör dig inte lycklig. Något jag har tagit stor lärdom av är.. Hellre ensam med mig själv än ensam i ett förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0