Första dagen på semestern och jag vaknar s...

img_3096 (MMS)

Första dagen på semestern och jag vaknar självklart olagligt tidigt. Men låg kvar i sängen i minst en timme, lyssnade på musik och kände lycka över att inte behöva stressa i väg till jobbet. Dont get me wrong, jag älskar mitt jobb, men vi alla behöver lite ledigt och semestern kunde inte komma mer lägligt.. Jag ska nog vara kvar i Etuna några dagar och sedan åker jag hem till Örebro. Midsommar ska firas i en stuga utanför Askersund med hela Örebrogänget, underbart. Fredagen efter midsommar är det dags för Norrland.. Ska bli skönt att åka dit igen, har ju trots allt inte varit där på ca 4 år. Där kan man bara vara.. Basta, bada, gå promenader i en fantastisk natur, fiska och leva allmänt fridfullt. När man är en citymänniska är det härligt att komma ut i skogen ibland för att få vara ifred. Det bästa av allt är att i stort sätt hela släkten åker med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0