I morgon ska jag gå och kolla på en lägenh...

img_8863 (MMS)

I morgon ska jag gå och kolla på en lägenhet. Är på G att köpa något.. Tänk om lägenheten är rosa? Då måste jag nästan köpa den hihi.. Nu är det bara det att lägenheten som har visning i morgon inte ligger på norr. och jag vill bo på norr eller mitt i stan. Trots det är det väl värt att kika.. Jag är samtidigt lite rädd. Jag tyckte min bil som jag köpte, eller som min pappa köpte haha, var ett stort köp. Och nu tänker jag att jag ska köpa en hel lägenhet. Vad hände? Jag tror jag börjar bli gammal.. eller iallafall äldre. Jag är lite rädd för att jag kommer fastna i den här staden. Det är inte riktigt vad jag har planerat, men livet blir ju inte alltid som man har planerat.. Så nu tar vi oss en titt. Blir jag kär så blir jag, annars är det bara att kika vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0