Ibland är det skönt att bara ligga på gräs...

img_2596 (MMS)

Ibland är det skönt att bara ligga på gräset och stirra rakt ut. Släppa alla tankar och hämningar. Idag gjorde jag något som kändes rätt i stunden, sen om det var rätt eller fel struntar jag i egentligen. Det handlar snarare om att det var vad jag kände att jag behövde. Det får mig inte att gå vidare, men det får mig heller inte att ta en steg tillbaka. Jag är här och nu, och här och nu kändes det som om det var precis vad jag behövde. Det är lätt att mixtra och trixa med tankarna, men när tanken väl har etsat sig fast är det svårt att slå bort den.. Tanken blev en handling även om den kanske inte gjorde det lättare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0