Jag blev överlycklig när jag hittade dessa...

img_0200 (MMS)

Jag blev överlycklig när jag hittade dessa lila små ting i en låda. Vilken fantastisk ide att sätta papiljotter i håret. Förberedelse inför i morgon. En fråga bara - hur tusan ska jag kunna sova med de här stora sakerna i håret? Ja ja, skulle damen vara fin förr i tiden fick hon lida pin, antar att samma sak gäller för mig. Jag klarar det nog. I morgon är det alltså skolavslutning. Jag är faktiskt lite nervös.. Varför? Jo, för att jag antagligen kommer stå där som en tönt och böla. Jag är en människa som hatar att ta farväl. Många utav mina fantastiska elever ska nu ta ett nytt kliv i livet och börja på nya skolor. Det känns i hjärtat. Mina första elever. De kommer jag alltid att komma ihåg! De är en del av början på min livslånga karriär.. Men det är ju också charmen med att vara lärare, man får vara en del av ungdomens utveckling.. Och det vore ju föga underligt om man inte bölade vid ett sådant avsked. Så ja! Jag ska böla! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0