På bilden : Jag, en snart gift kvinna och ...

img_0474 (MMS)

På bilden : Jag, en snart gift kvinna och en gravid.. Det blev en sväng förbi Örebro igår för att fira Marias socionomexamen.. Grattis till dig! Sen åkte vi tillbaka och bildade "the Big 3".. Det slutade som det brukar göra när vi kommer ihop. Kul hade vi och vår nya låt efter "doorbell" är nu - vill du ligga med mig då.. Om sanningen ska fram la la la lalalaaaaa! Den suger, men det är också det som gör att den är såååå bra :) Nu ska det fixas och trixas, städas hit och städas dit. Ikväll blir det grillning.. Mys! Jag måste bara tvätta först också.. Pyss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bästa!

2011-06-08 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0