Ibland när man träffar människor bygger ma...

img_1838 (MMS)

Ibland när man träffar människor bygger man upp drömmar om framtiden. Man kan alltid hoppas och vänta på olika tillfällen då saker och ting blir mer rätt. Jag är inte en sådan person. Jag tror inte på tillfälligheter, jag tror på handlanden. Vågar vi inte handla händer inget och dagarna vi lever går förlorade.. Jag är inte en person som väntar, jag lever bara mitt liv en gång. Vi ska alla dö - men det betyder inte att jag går och väntar på döden. Jag är inte den som håller inne på vad jag tycker och tänker för att det kommer komma ett bättre tillfälle då jag kan uttrycka mig. Jag är en människa som tänker allt - eller inget. Nu eller aldrig. Ibland vill vi människor olika och vi ser livet ur olika perspektiv och det tycker jag är fint. Vi värdesätter och prioriterar det vi tycker har betydelse och är viktigt. Ibland är människors olikheter bra, ibland inte. Det är sånt man får leva med. Ett steg - ett nytt kapitel.. Det betyder inte att kapitlet innan inte har påverkat eller betytt något. Det betyder bara att jag är redo att påbörja mitt nästa. Allt som varit står skrivet. Allt som kommer, kommer också stå skrivet. Life is to short to wake up in the morning with regrets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0