Kärlekssagan är slut :( Lejonkungen är död...

img_9961 (MMS)

Kärlekssagan är slut :( Lejonkungen är död.. Vila i frid! Idag är det fredag. Blir några timmars jobb, sen upp på stan och fixa lite presenter till imorgon. Ska försöka tvätta min bil också om jag hinner. Personalfest ikväll och sedan åker jag till Örebro imorgon för att fira bror, Agge ock Maria. På söndag blir det mys med Sandra och det nyfödda bebben :) måste köpa något rosa fint till den lilla prinsessan.. Solen skiner och himlen är blå! Lovely!


Kommentarer
Postat av: louise

bra där =) då ses vi på ritz hoppas jag!! parteeey hähä

2011-03-25 @ 10:40:25
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/
Postat av: Chiman

So sad, animal love

2011-03-25 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0