Måndag morgon. Jag ser solen titta fram me...

img_3990 (MMS)

Måndag morgon. Jag ser solen titta fram mellan molnen. Underbart. Det ända jag önskar mig just nu är att det bli runt 10 plusgrader så att jag kan slänga på mig min nya jeansjacka och ett par sköna skor och knalla till jobbet. Idag åker jag bil i min dunjacka. Idag ska det jobbas fram till 4 sen ska jag på date med min bästis som jag har saknat jättemycket. Helgen som var kommer jag leva på länge. Hur kul som helst! Askersund is the place to be hahaha Kanske inte, men kul var det iallafall. Biljetterna till Trey Songz konserten är bokade också btw, så då har vi något extra kul att se fram emot :) Köpte?!?!?! Hans senaste album häromdagen. Kändes konstigt att köpa ett album, men vafan...


Kommentarer
Postat av: Chiman

Min bästa Sarah! love u

2011-03-07 @ 09:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0