Usch! Idag är det ingen bra dag. Jag känne...

img_5708 (MMS)

Usch! Idag är det ingen bra dag. Jag känner mig ledsen och nedstämd. Jag hatar sånna här dagar, men ibland måste dessa känslor få komma fram också. Man kan inte vara glad och lycklig varje dag. Det vore som att spela ett falskt spel med mig själv och falska människor är det värsta jag vet. Jag är expert på att se saker från den ljusa sidan och jag hittar nästan alltid perspektiv som gör att jag kan förstå olika situationer. Men ibland kommer mina känslor fram där jag känner mig misslyckad. Mina misslyckanden bygger ofta på att jag känner att jag inte riktigt räcker till. Jag känner mig otillräcklig. När de här känslorna smyger sig på väljer jag ofta att hantera de genom att städa, men det tänker jag inte göra idag. Jag brukar även tröstshoppa (och jag blir faktiskt gladare för stunden), men det tänker jag inte heller göra idag. Idag tänker jag bara vara ledsen, jag tänker tillåta mig själv att vara det.


Kommentarer
Postat av: Chiman

<3

2011-03-21 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0