Vid våran stuga i Norrland har vi en bastu...

img_7701 (MMS)

Vid våran stuga i Norrland har vi en bastu precis vid vattnet. När jag var där för 5 år sedan med mitt ex och resten av släkten skulle jag ta ett dopp för att sedan gå in och värma mig.. När jag kom tillbaka till bastun hade dock Mr. A låst från insidan så att jag inte kom in.. Jag blev då tokig när han retades med mig och för att ge igen låste jag från utsidan och gick iväg hahahaha.. Min släkt driver alltid om den här incidenten " Sarah, dig ska man inte bråka med. Du har skinn på näsan och har man otur kanske man blir inlåst i en bastu i 100 grader" hahahhaha. Yeah! What goes around comes around.. Det kanske inte låter så kul, men jag skrattar så jag kissar på mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0