Det känns i hjärtat när jag vet att min äl...

img_0531 (MMS)

Det känns i hjärtat när jag vet att min älskade mormor har så ont i kroppen att hon knappt kan gå. Hon som alltid har gått. Ibland blir jag faktiskt irriterad på det svenska systemet. Ska man behöva gå runt med värk i år innan man får hjälp? Är det för att hon är gammal och inte riktigt orkar tjata om att få komma på undersökning? Idag var första gången någonsin hon erkände att hon inte mådde bra Jag - Hur mår du mormor? Hon - jodå jag mår bra, läkarna på sjukhuset var hur trevliga som helst och de tog så bra hand om mig.. Eller nej, jag mår inte så bra. Men Sarah de var verkligen så himla snälla och rara mot mig. Haha! Jag ler lite trots min irritation. Hon är så fantastisk mormor. Nu har hon iallafall fått tid för operation. Tack!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sänder lyckönskningar för att hennes operation skall gå bra <3

2011-11-23 @ 20:03:15
Postat av: Chiman

Hoppas din kära mormor mår bättre snart! Puss

2011-11-23 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0