Måndag

Kan inte påstå att mitt humör har varit på topp idag. Sjuk, snorig, febrig, ont i halsen och sov typ 3 timmar i natt på det. Yeeey! Jag frågade min chef om det var okej att jag gjorde min ramtid hemma och det var det. På vägen hem gick jag förbi mitt skåp för att kolla om jag hade fått någon post och hittade då det här fina, rosa kuvertet. Fantastiskt! Speciellt när jag idag har känt mig så sjukt trött och seg. Många klagar idag på dagens ungdomar. Jag förstår det på ett sätt. Mycket har hänt i vårt samhälle sedan Greta 82 var ung, både på gott och ont. Men något vi ska komma ihåg är att barnen/ungdomarna ser upp till och tar efter oss vuxna. Vi måste acceptera förändringar som går i raketfart och ge våran framtid, eleverna, det de behöver för att lyckas i samhället. Vi behöver lyfta deras positiva egenskaper och vara EN DEL I utvecklingen. Nu stod det ingen avsändare på det fina brevet... Men jag blir glad av att få höra att jag är glad, speciellt en dag då jag inte alls har känt mig speciellt glad. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0