Oh Lord!

Vilken dag jag hade igår. Kom till jobbet klockan 8 för att ha möte. Slår upp min kalender och ser att det står "lämna in bilen 07.00". Yeeey! Jag hade ju väntat på den här tiden i 2 veckor. Ringer och fjäskar lite för grabbarna på Toyota och de går med på att jag lämnar in den på lunchen. Sagt och gjort. 45 minuters lunch och jag hann precis. Dock blev jag utan lunch. Jag var skapligt nöjd att jag tjänade 10.000 på garantin. Dock måste jag serva bilen för 5 lax för att garantin ska gälla. Hallå? Vem har 5000 att lägga på en bil bara sådär? Innan den 24:e också. Kuuuul! Jag hade ju ingen aning om att det var såhär dyrt att ha bil. Hade jag vetat det hade jag nog aldrig köpt någon ;) Eller jo, det hade jag.. Men ändå. Mötte upp frugan på stan iallafall efter jobbet, lunchade lite och sedan blev det lite shopping. 1 par nya byxor och 2 tröjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0