Har haft en fantastisk dag på jobbet. Jag ...

img_7443 (MMS)

Har haft en fantastisk dag på jobbet. Jag älskar när jag får släppa på kontrollen och eleverna får söka kunskap på sitt eget sätt. Det sätt som passar de bäst. Jag är också otroligt glad för alla fina kollegor jag har. Jag har sagt det förut, men säger det igen - man kan inte jobba på ett bättre ställe än vad jag gör. Jag känner mig dock trött och allmänt hängig idag. Huvudvärken är ett faktum. Jag hoppas kunna lösa det med ett bad. Det bästa (förutom allt annat som är bäst) med lägenheten är att jag har badkar. Yaaaay! Det är ju i badet alla mina lysande idéer uppkommer. "Our strength grows out of our weaknesses"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0