I brist på annat:  Idag är det… Måndag. Ny...

img_6566 (MMS)

I brist på annat:  Idag är det… Måndag. Ny vecka och snart lördag :)  Idag tycker jag om… Att det gick riktigt bra på gymmet. Kommer ha kraftig träningsvärk.  Idag har jag… Mensvärk! Blääääää!  Idag borde jag… Rätta lite.  Idag tycker jag…  Att världen är lite för grym för allas bästa.  Förra veckan med ett ord: Spåra! Veckans bästa: Flytt! Veckans värsta: Att det inte är vår än..  Dagens värsta känsla… Hmm maten i skolan och det äckliga kinamaten från Nyfors.. Blääää! Skulle ju hellre äta typ.. Fiskbullar? Dagens bästa händelse.. Morgonen med världens bästa kollegor Dagens hiss... Till frugan för att hon alltid finns vid min sida Dagens diss… Går till mig själv för att jag är så sjukt dålig på att höra av mig till mina nära och kära.  Idag är jag nöjd med… mina armar.  Idag är jag missnöjd med… mitt hår Idag saknar jag… min familj Idag avskyr jag… De jag avskyr dagligen?  Idag älskar jag… Att jag om ca 1 månad åker till Gröna Lund :)  Just nu ska jag… Hoppa in i duschen, raka hela kroppen och komma ut som en ny brud i LYXFÖRPACKNING. Vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0