Sommar 2012

Bilden får stå för min sommar. Glassen är livsfarlig, beroendeframkallande. Precis som du. Du är farlig, jag är farlig. Den här sommaren har gått undan. Kanske för att jag hade mitt värsta halvår någonsin månaderna innan. Jag var stressad både privat och med jobb och plugg. Allt ordnade sig, det gör det alltid. Att komma ut på kollo och jobba gjorde att jag kunde släppa allt och bara njuta. Det låter sjukt, jag vet.. Men kollo är inte bara ett jobb. Det är större än så, djupare än så. Efter kollo tog jag det lugnt i Etuna några dagar för att sedan åka hem till Örebro. Väl hemma hängde jag med familjen, träffade vänner. Jag träffade de som står mig närmast och som kan sprida glädje och energi. Jag, mamma, brorsan och hans tjej åkte ner till Ullared och shoppade (jag vet, hysteriskt, men jag älskar det där stället). Sen var det dags för frugan och Jaimes flytt, vi har städat och flyttat och allt är färdigt på den fronten nu. Jag har hängt med mina favoritkids, badat, solat, shoppat, läst böcker. Kramats hela nätter. Myst. Gått och lagt mig precis när jag velat, vaknat 16.30 om jag känt för det. Vädret har varit katastrof, men det är bra.. Då kan det bara bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0