Surfade in på frugans blogg och möttes av ...

img_9935 (MMS)

Surfade in på frugans blogg och möttes av det här fina inlägget. Och - jag måste erkänna, jag är imponerad över mig själv också. Jag är svag när livet kräver att jag är det, samtidigt är jag nog starkare än många andra. Hela mitt liv har mina föräldrar lärt mig att jag måste värdesätta min person, ingen annan kommer att göra det åt mig. Därför har jag alltid i tanken vad jag förtjänar.. Jag är ingen person som tar skit, så länge den inte är befogad. Jag har lätt att anpassa mig och är rätt flexibel så länge det handlar om respekt. När någon trampar på mig och min person så är jag inte längre med. Då väljer jag hellre att stå kvar själv. Jag tänker alltid att saker och ting händer av en anledning. Jag vet att Gud finns med mig och ger mig vägledning. Jag värdesätter äkthet och alla som känner mig vet att jag hatar lögner, svek och människor som inte är ärliga. Ibland når jag inte fram - ibland gör jag det. Livet är en berg- och dalbana, så kommer det alltid att vara. Men - allt som inte dödar mig gör mig bara starkare. Med alla mina nära och kära är jag just nu starkare än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0