Mornin'

Senaste
Låt du hörde: Mary J. Blige - Mr Wrong
Film du såg: Hmm.. Kommer inte ens ihåg.
Mat du åt: Spagetti och köttfärssås.
Kram: Malin och Jaime
Puss: ---------
Känslan: strålande lycka.
Bråk: Vill inte ens minnas.
Resa: USA, Västerås.
Glädje: Alla fina människor jag har omkring mig.
Längtan: sommarlov
Dröm: Åka till Afrika.
Personen du träffade: Malin, Jaime och grannen.
Person du pratade i telefon med: Mr. B
Personen du fick sms av: Maria.
Gången du var utomhus: 10 minuter sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm.. Jul. Ooooh jag längtar hem.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Pizza på express, annars hamburgare.
Kött eller fisk: Lax
Hund eller katt: inget!
Aftonbladet eller Expressen: båda är lika värdelösa.
McDonalds eller MAX: Mc
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Charter. Jag är allergisk mot kyla.
Sverige eller Utlandet: Utlandet.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga, mörka, långa.. Precis som Will :)
Sommar eller vinter: Sommar
5 saker du alltid har i ditt kylskåp?
-mjölk
-vin
-vindruvor
-Philadelphia
-choklad

4 saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Mina vänner
- Min iphone
- lakrits/choklad

3 saker du inte kan äta?
- Fiskbullar
- Lever
- Lamm

2 saker som gör dig glad
- Min familj och vänner
- musik

1 sak du ofta gör flera gånger i veckan
- tränar

Gooooooood moooorning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0