Juni - 15 grader..

Sommarlovet är igång. Har spenderat den senaste veckan i huset medan min favoritfamilj varit på semester. Vi har grillat, kollat på fotboll, spelat kort, badat, snackat skit. Sandra och Isabelle har varit på besök och vi har haft det supermysigt. Mami kom också förbi en sväng. I morse åkte de hem och jag saknar dem redan. Jag har dock insett att jag inte riktigt är redo för barn än. En stor applåd till alla föräldrar därute som är, och lever med sina barn. Barn är ett heltidsjobb, att ta hand om hemmet är ett och att jobba är ett ytterligare. Wow säger jag bara. Att vakna upp klockan 07.00 varje morgon (om inte ännu tidigare) är inget jag drömmer om. Jag diggar mina sovmorgnar. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0